HATI-HATI MEMBELI MIN KAFFE

Assalamualaikum.

Anda penggemar min kaffe?

Jika anda penggemar min kaffe, anda perlu berhati-hati sebelum membeli, sebab kini terdapat min kaffe yang tiruan. Akibat permintaan yang tinggi, terdapat manusia yang tidak bertangungjawab mengambil kesempatan dengan mengeluarkan produk tiruan.

Di sini As nak sharing kepada anda semua untuk membezakan antara  min kaffe yang original dengan min kaffe tiruan. Jangan sebab taksub dengan harga murah anda sanggup membeli min kaffe yang tiruan sehingga memberikan kesan kepada kesihatan.

Cuba anda perhatikan betul-betul packing min kaffe. As hendak bagi tips kepada anda.

Min Kaffe yang original, tulisan Min Kaffe jauh lebih jelas dan warnanya terang berbanding packing Min Kaffe tiruan yang lebih pudah. Darisegi kekemasan packing juga, Min Kaffe original  lebih kemas geriginya ketajaman pada hujung pack berbnading packing min kaffe tiruan yang hujungnya lebih sekata. Bila anda taburkan minkaffe anda akan nampak perbezaan yang ketara. Kandungan min kaffe yang original lebih padat kerana mempunyai garam buloh,dan warna lebih menarik terang. Tapi berbeza pula dengan min kaffe tiruan  yang kandungannya berterabut kerana campuran seperti tepung.

Nasihat as, belilah min Kaffe yang original dan dapatkan stok daripada agent sah.Elakkan dari membeli dari sembarangan kedai yang harganya murah tidak masuk akal. Akibat campuran yang merbahaya boleh mengundang bahaya kepada kesihatan.

Untuk memudahkan anda, boleh sahaja dapatkan stok min kaffe yang original daripada As. Hubungi As di numbor dibawah.




Comments

Popular posts from this blog

RAMAI TIDAK TAHU RAHSIA DI SEBALIK PENGGUNAAN BIO EVER PLUS

KUATNYA PENGARUH DAN KESAN MIN KAFFE